Sunday, April 8, 2007

מכתב 4-החולה

לד''ר מיכאלי שלום.
אני עכשיו נמצא במרכז טיפול בשחפת ברחוב חובבי ציון שנמצא בת''א לאחר שאבחנו אותי במבחן כזה אני חושב שהוא נקרא טורקולין והזריקו לי משהו ואז חיכו 3 ימים וראו שהופיע לי כתם על העור והלכתי לצילום חזה ומצאו שיש לי שחפת,עכשיו אני מקבל כל יום בערך 4-5 תרופות.
אני נמצא פה כבר חודשיים ואמרו לי שזה יקח לפחות עוד ארבע חודשים,אך אני מרגיש כבר יותר טוב,
ואני לא משתעל כמו שהשתעלתי פעם,אני חזק יותר וגם ירד לי החום.
הרופאים פה שאלו אותי אם אני הייתי במגע עם אנשים אחרים ואולי הדבקתם אותם,
אז אמרתי להם שאני הודבקתי על ידי ההומלסים האחרים שהיו איתי דרך השתייה של האלכוהול,
אז הם אמרו שזה ידוע ששחפת עוברת דרך הרוק והשיעול ושזה נפוץ אצל הומלסים בגלל תנאי הדיור.


אני מודה לך על העזרה ואני מקווה להחלים במהרה.


נהיה בקשר.
מקווה לטוב שמעון
אבוחצי

1 comment:

הדר זליג, מירן אביבי ומור חנש said...

לא נורא, אתה חזק!! אתה תעבור את זה


מחזקקות אותך!!